Socialdemokratiet SOCIALDEMOKRATIET
Lemvig Kommune

Forside | Bestyrelsen | Lokal Politikere | Palle Lykke Ravn | Niels Fuglsang | Bliv medlem | Mød os på Facebook

Synes du også, at fællesskab og solidaritet er vigtige værdier? Har du lyst til at gøre en forskel, eller vil du gerne støtte en politisk sag, så meld dig ind hos Socialdemokraterne, Lemvig.

Som medlem af Socialdemokraterne, Lemvig kan du deltage i vigtige politiske beslutninger, vælge vores folketingskandidat - eller selv stille op. Du kan også deltage i valgkampe, kurser eller debatter. Du modtager vores medlemsblad fire gange om året, samt det lokale nyhedsbrev. Derudover kan du som medlem deltage i partiets interne elektroniske debatter på vores medlemsportal. Vi arrangerer temaaftener, hvor du kan komme og debatere med vores byrådspolitikkere, komme med din mening.

Hvad koster det?

Det koster 420 kroner om året at være medlem. Når du har meldt dig ind får du en velkomstpakke fra partikontoret og du vil blive kontaktet af din lokale partiforening.

Hvordan melder jeg mig ind?

Meld dig ind på Socialdemokratiets partiside.

Vil du med i vores ungdomsorganisation?

DSU, som er Socialdemokraternes ungdomsorganisation er en uvurderlig hjælp, når Socialdemokraterne fører valgkamp. Er du under 30 år, kan du også melde dig ind i DSU. Det koster 100-150 kroner årligt at være medlem.

Eller klik her for at besøge DSU Holstebro-Struer-Lemvig afdelingen på Facebook.

Kontakt os

Har du spørgsmål eller kommentarer, er du altid velkommen til at kontakte os - enten på telefon +45 2335 4897 eller mail info@socialdemokraterne-lemvig.dk